torsdag, mars 17, 2011

Den kanske största fördelen


En annan stor fördel som jag har märkt efter att jag i höstas pinade mig genom absolut köpstopp och klädutmaning är att lyckan över att unna mig något nu är så himla mycket större. Jag köper ju väldigt sällan någonting till mig själv nu och minns inte senast jag ens var in i någon butik.

Därför är jag löjligt och barnsligt överlycklig över min nya kornblå, silkiga och volangprydda klänning. Den är så fin! Nu väntar jag bara på att det ska bli april och att jag ska få gå på fest i den.

5 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Åh till min fest va? :) Kommer bli jätte snygg!

Tesa sa...

Haha det var ju jag tesa som skrev, syster var visst inloggad!

Matilda sa...

Ja till ditt kalas. För till nästa kalas får jag ju inte välja klädsel fritt ju! Kommer förstås vara smashing i min gardin då också. Hehe.

Tesa sa...

Nice! ja gardinen kommer nog verkligen göra susen den med :)

Matilda sa...

Oja. Med lite trolleri med min nya symaskin så!