onsdag, mars 30, 2011

En dagens

Jag kör en Bondhustrun i dag.
DAGENS VILL HA: Energi! Och lust att göra något annat än att ligga på soffan.
DAGENS KLÄDSEL: Mina snart enda hela jeans och en skjorta jag hittade i garderoben under klädutmaningen. Och vinterjackan, kändes grymt motigt att ta på den igen efter en dryg vecka i skinnjacka.
DAGENS SMINK: Rouge och mascara, som vanligt på vardagar.
DAGENS FRISYR: Ja, som vanligt. Comb over.
DAGENS HÄNDELSE: Snabbfika med finaste A som innehöll både tårar och skratt. Och så planerade vi vad vi ska laga nästa middag vi har ihop. Egen pasta, långkokt tomatsås och gino. Och massor med vin förstås!
DAGENS LÅT: Det blir nog Journey med Don't stop believe, eller vad den heter. Lyssnade på den på Spotify när jag jobbade.
DAGENS PLANER: Ligga och glo. Rasta hunden.
DAGENS SAKNAD: Sovmorgon. I alla fall i morse!
DAGENS DUMMASTE: Inget tror jag.
DAGENS SJUKA: En svag aning huvudvärk nu på kvällen.
DAGENS DROG: Kaffe. Många koppar blir det.
DAGENS KRAM: Finaste A.
DAGENS PUSS: Pojkvännen.
DAGENS KÖP: Falafel till middag och paj till lunch.
DAGENS GODIS: En bit salmiaklakrits med chilismak.
DAGENS HUMÖR: Glad för det mesta. Rätt trött också.

Inga kommentarer: