torsdag, maj 26, 2011

Varför ingen Ane Brun?

När ska Ane Bruns låt ”Do you remember” gå att få tag på? Jag vill lyssna på den mer än de fåtal gånger jag hör den på radio. Den är för bra för det!
På youtube finns det en teaser, på Spotify finns den inte alls och inte på Grooveshark heller. Bittert. Har därmed provat alla knep jag har.

Någon som vet hur jag kan gå till väga för att lyssna på den?


Edit: Jag kan förstås köpa den på itunes, men det är så jobbigt när jag inte använder mig av itunes till vardags. Jag vill ju lyssna på den nu. På jobbet.

Edit igen: Här är teasern.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den finns på spotify
Sök bara på Ane Brun och kolla top hits

Chaos by sa...

Som sagt finns på spotify, har lyssnat på den hela dagen.

Matilda sa...

Tack, men låten finns inte på Spotify i Finland. Jag har sökt och letat på alla sätt och vis. Bitter.