måndag, maj 23, 2011

Saker jag behöver komma ihåg

1. Att sluta använda solglasögon jämt. Det är inte fint att ha ett vitt sträck på näsan och se lite ut som en panda.
2. Boka tid hos tandläkar-Kitty. INNAN det börjar göra ont på riktigt.
3. Att tomten faktiskt såg värre ut för ett år sen och trots att det känns som att ingenting händer så har faktiskt mycket redan hänt.
4. Att ta in tvätten från nya torkvindan så jag slipper tvätta om den om/när det kommer regn i fortsättningen.
5. Att jag inte ska hitta på ursäkter för att inte springa i morgon också.

Så där ja. Kirrar jag detta är saken biff.

3 kommentarer:

Erica sa...

hihi...på tal om det här med betydelsen av tomten som du skrev i nåt inlägg tillbaka. GISSA vilken tomte jag trodde du syftade på först?

Fattade ingenting och hann faktiskt fundera på om du på riktigt druckit lite whiskey...=)

Erica sa...

och föresten: jag ska inte heller ha nån ursäkt för att inte springa imorn. Så vi springer imorn!! Basta!!!

Matilda sa...

Haha, jag hafsade ihop listan lite snabbt på jobbet och den blev inte så bra i språket över huvud taget. Hade ju kunnat skriva typ trädgården eller nåt i stället så hade man inte misstolkat.
Och du, det blåser som fasen i dag ... Men jag ska ut och springa ändå!