måndag, mars 09, 2009

Men det var roligt så länge det varade

Festen som tappert hölls till liv av mig och två till fram till klockan tio på morgonen började betydligt roligare.
Photobucket
Medan jag gjorde i ordning mig fixade pojkvännen värsta bordet med snacks för de vänner som kom hem till oss innan kalaset började.
Photobucket
Bland annat fixade han ”rysk afton” med riktigt salt saltgurka som man dippar i honung och smetana som egentligen är en blandning mellan gräddfil och creme fraishe. Salt sött och syrligt på samma gång. Till det iskall vodka i frysta glas. (Vid närmare eftertanke kanske det var den som gjorde att kvällen blev som den blev. Jag och ren sprit är inte kompisar.)
Photobucket
Sedan blev det så här. Sneda bilder med en stort flinande Matilda i mitten. Ha!
Ja, det var ju kul så länge det varade.

Ps. F och E får säga till om ni vill att jag ska ta bort bilden. Gör det omedelbums i så fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så lugnt så!!

...men det kan dyka upp liknande blider hos mig sen..:-)

Anonym sa...

Det tog mig hela helgen att återställa kroppen efter allt mitt födelsedags firande. Jag höll inte igång till kl 10 men det blev tre dagar istället

Kram och grattis
Kicka

Matilda sa...

Erica: Och det är lika lugnt det! =)
Kicka: Tre dagar är nästan värre. Att börja om när man är bakis är INTE min grej. Och tack! Kram