torsdag, mars 26, 2009

Fågeltramp från förra året

Det där med tisdagstema föll ju lite platt, kan man ju konstatera. Väldigt platt.
Var inne där och glodde förut och kollade de olika temana. Men de känns lite för krystade för min del. Inte roliga liksom.

Hittade däremot ett gammalt tema som jag kommer att hugga på – spår. Har nämligen en, enligt mig, härlig bild på fågeltramp som jag fotade den allra första båtturen förra året. I april maj någongång alltså.
Photobucket
Ser ni förresten hjärtat? Påminner mig om min fotoutställning för sisådär sex år sedan. Borde kanske rota fram de bilderna och publicera dem här någongång. Om jag törs.

4 kommentarer:

malin sa...

ATT du törs! Annars tar jag dem som finns i Nyans arkiv och lägger upp dem på MIN blogg ;)

Matilda sa...

Haha! Ja, gör det vetja! =) Lägg särskilt ut den snygga bilden som Weman tagit på mig. Jag ser ut att vara 14 ungefär.
Härligt om ni av någon anledning skriver om mig någongång och sätter in den bilden. Det är den enda bilden på mig som finns i ert arkiv så vitt jag vet. Haha! =)

malin sa...

En snabbtitt visar också att vi har en bild på dej med ett snigelfoto. Så passa dej! ;)

Matilda sa...

Haha! Ja just ja. Den var på förstasidan minns jag. Fan, jag är ju nästan kändis!