fredag, mars 20, 2009

En jävligt usel kompensation

Jag har massor med bloggidéer. Intressanta, djuplodande och avslöjande, som vanligt alltså. Problemet är att jag inte har tid att blogga längre. Jag jobbar, äter mat och är jag inte på bygget så är jag på kurs, leker med kompisar eller försöker reda upp tvättberget hemma. Så har det varit den här veckan i alla fall.
Och inte lär det bli bättre i helgen. 30+50-årsfest, målning på bygget, bakfylla och allt annat som jag har planerat. Tid för datorn finns inte medräknat.

Så tyvärr kan jag meddela att det här är allt ni får just nu. Varsågoda!

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Åh! Underbart att det är fler som inte hinner ;-) Hihi. Ha en toppenhelg då! PUSS

Matilda sa...

Haha! Tiden räcker inte alltid tid till det där viktiga man vill skriva. Bara till en massa skit...
Och detsamma!