lördag, mars 14, 2009

Alla pengar brända

Gårdagen var lyckad. Handlade i stort sett allt jag skulle ha förutom speglar. Fick i stället med mig en del annat som jag inte skulle ha från början.
Som de här skorna som var nästan löjligt billiga. Säkert skitkvalitet, men det känns som det kvittar.
Photobucket
Lite 20-tal över dem på något vis. Funderar på att ha dem i kväll då det är firmafest.

Är däremot inte alls sugen på firmafest i kväll. Konstigt nog. De festerna är ju de absolut roligaste som finns. Det kan ha att göra med förra helgens alldeles för hårda festande.

Temat är i alla fall kräftskiva och det ser jag fram emot. Mums! Tror dock att jag tänker vara nykter. För att späda på myten om att jag är gravid ännu mer... Haha.
Nej snarare för att jag har ont om pengar och inte vill punga ut med massor i taxipengar plus med tanke på förra helgens alldeles för hårda festande. Igen. Har lite avsmak för alkohol faktiskt. Och så blir det stor fest nästa helg igen. Måste ju hinna hämta andan mellan allt festande.

Nu ska jag dra till bygget och spana på det färdigfogade badrummet. Kanske jag får ställa in mitt älskade badkar i dag. Yey!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj har du 37 i skostorlek.
Känner mig som värsta jätten i mina 39 :)

Kicka

Matilda sa...

Äsch! Det är ju bara två storlekar. 39 är väl inte särskilt stort?!