tisdag, mars 03, 2009

Före ...

Photobucket
Det här är jag i dag.
Börjar bli lite tjatigt med bilder på mig, men den här gången har jag en anledning.

I dag har jag duschat och därefter inte gjort ett skit med håret. Ingen produkt, ingen hårblås, ingen plattång. Ingenting.
Och ser därför ut som jag gör också.

I morgon däremot. Då jäklar blir det nytt nytt nytt. Klipper mig och färgar håret. Blondare såklart. Så att den sju centimeter feta utväxten försvinner. Och att håret slutar att vara gult. Ska bli jävligt gött.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddååå "tjatigt med bilder"??? Vi tittar mer än gärna på dig ju. Vem är dum nog och inte gör det ;-)?!?

Anonym sa...

Åhh vet du jag har fixa en klipptid ska också slinga mig. Fick tid först på måndag och de kommer kosta en hel del slantar men jag ser det som en födelsepresent i efterskott.
Hoppas jag vågar göra nått skoj behöver nått nytt nu

Kicka

Matilda sa...

Erica: Haha! Tack! =)

Kicka: Jag ser min fixning också som födelsedagspresent. Det blev dyrt som fan med alla produkter jag köpte...
Du får visa bilder på facebook sen på nya frillan! Vill se ju!