onsdag, maj 07, 2008

Utan mat försmäktar jag på denna ö

Har vrålont i magen. Men det är inte magsåret som värker. Det är hunger.
Var ju tvungen att svälta mig själv innan doktorsbesöket i dag. Magen skulle vara helt tom, inget fick komma i den på tio timmar för att ultraljudet skulle visa så bra som möjligt.

Men jag hade ingen gallsten. Doktorn hittade inte något konstigt alls, sa han.
Jag såg däremot en massa konstiga saker. Något som rörde sig bland annat. Vet inte riktigt vad det var, med det pulserade och grejade. Är lite skraj efter gårdagens avsnitt av House där de drog ut en sju meter lång bandmask ur magen på en tjej. Hoppas det inte var en sådan.

Efter besöket i dag återstår bara ett problem. Vad tusan är det som värker i magen? Ingen gallsten och magsåret behandlat. Börjar få nog av den här skiten nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Urs då... låter som ett fall för Dr House...

mamaMill sa...

haha ja faktiskt ^^

Matilda sa...

Haha, ja kanske det! Men tänk om han hittar en bandmask därinne. Då vill inte jag vara med längre.