tisdag, maj 06, 2008

Kan ni gå i takt till musiken?

Ja, vad ska man säga? Nu är det gjort. Första kursen bugg någonsin i hela mitt liv är avklarad.
I början skämdes jag som en hund när man i ring traskade runt i lokalen. Gå i takt är inte så särskilt svårt. Man känner sig mest dum. Och som en lantis som går på buggkurs...

Sen var det dags för grundsteg, följ- och förteknik och handhållning. Och det gick ganska bra måste jag säga. Damen som höll i kursen frågade om jag hade buggat förut. Haha! Det ni!
Sen lärde vi oss någon form av sväng och sen en snurr sedan var kursen slut.

Och nu känns det som om jag kan det här. Det känns som om jag inte behöver gå på de andra kurserna. Inte gå på några fler kurser alls faktiskt. Någonsin.
Tror ni pojkvännen går med på det?

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag skulle vilja kunna bugga!!!

Matilda sa...

Du kan väl redan?

Alexandra sa...

nopp, kan inga :(