fredag, maj 23, 2008

Ändrar mina planer helt

Eftersom folk inte direkt köade för att vara med mig en hel dag (tack Mille som åtminstone kommenterade!) så skiter jag i det.
Åker hemhem i stället. Hem till mammy och pappy. Och bor i flickrummet. Härligt!

Det ska bli så skoj. Har inte träffat mina älskade syskonbarn på snart ett halvår. Hoppas att kanske någon kompis inte skulle ha precis hela helgen planerad och kanske ha tid att träffa mig också. Annars är det smällar man får ta när man inte planerar längre än näsan räcker. Det var ju strax efter tio i går som jag bestämde mig för att åka hemhem.

Det tristaste är att jag måste köra bil alla många mil alldeles själv. Skulle jag inte handla på Ikea skulle jag tagit tåget. Men det är bara att bita ihop och se van ut. Trots att jag bara har kasettbandspelare i bilen. Tack och lov funkar radion i alla fall.

Så hejpa! Hörs om några dar.

3 kommentarer:

Petra sa...

Jaså, du lämnar ön och åker till fastare land... :D
Hoppas bilresan blir bra utan egen musik. Du kan du alltid skråla med i sångerna från radion.

Tesa sa...

Ja men jag sa ju faktiskt att vi kunde åka över på söndagen! ;) sen var det ju du som dissa mig och skulle åka hem istället..hihihi! nä klart du ska åka dit,hälsa familjen från mig! ses när du är hemma igen..

Matilda sa...

Petra: Oja, jag skrålade så det stod härligan till.
Tesa: Jo, jag vet. Jag vet att du kunde kommit med på söndagen, men det kändes så bökigt.
Vi ses i veckan!