torsdag, maj 15, 2008

Nya frillan ála Photobooth

9 kommentarer:

Alexandra sa...

fan va fiiiiint!

mamaMill sa...

tjusigt! =)

Anonym sa...

Snyggt! Ska nog oxå ta och färga mörkt... Musfärgat är visst inte så snyggt... Ha ha, kommer du ihåg "mössan"? Kram!

egoistiska egon sa...

tjusigt!

Matilda sa...

Alexandra: Tack tack. Känns som om jag inte har något hår kvar bara. Frisören tunnade ur det så mycket!

Mille: Tack! Betydligt bättre än vid elvatiden i går! =)

Marie: Mörkt är bra! Fast jag funderar faktiskt på att göra blonda slingor lite närmare sommaren. Vågar jag det?
Och ja, mössan glömmer jag aldrig. Jag brukar ha den ibland ännu. När jag inte klippt mig på länge. =)

Egon: Tack!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Wow - STYLISH! Värst vad du kommer att vara snygg i sommar! =)

Matilda sa...

Pernilla: Till sommaren har håret redan hunnit växa ut. Då har jag tillbaka min mössa. Lagom till bröllopet kanske?!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ska du ha mössa på mitt bröllop? Haha, oj vad kul det där ska bli tycker jag nu! =)

Matilda sa...

Pernilla: Haha! Nej, det var inte riktigt så jag menade... Jag menade att mitt hår sitter som en och ser ut som en mössa uppe på huvudet när det är halvutväxt...
Men mössa på bröllopet kanske skulle va något!