onsdag, september 07, 2011

Jag listar också

Flera av bloggarna jag läser har olika listor som de fyller i. Och jag vill också göra det. Den här varianten snodde jag från Linn.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ibland. Jag har blivit bättre på det rent generellt men har hamnat i en ond cirkel där jag alltid är entvåtrefyra minuter sen till jobbet. Problemet är att jag är kass på tidsuppfattning.
HAR DU BRA KONDITION:
Nej. Men jag borde försöka ta tag i problemet och börja springa igen.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I går. Eller ja, det var mest min mun som fotades. Ska publiceras i tidningen framöver.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Seg. Låg kvar i sängen för länge och har inte riktigt kommit igång.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart.
KAN DU LAGA MAT:
Ja. Är till och med bra på det. Och gillar det! Mycket.
VAD PLUGGAR DU:
Inget, just nu. Lär mig dock nytt på jobbet, främst layoutmässigt.
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Så länge jag inte pratar eller drar hakan bakåt så att jag får pelikanpåse blir jag okej.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Garanterat till en film. Gråter jämt till alla filmer. Borde varit i söndags alltså.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Eh, nej.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Jobbade till strax efter tio. Resten av kvällen ägnades åt att försöka sova. Så, nja. Jobbet var dock roligt.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te. Magen klarar inte kaffe till frukost, men så fort jag kommit till jobbet blir det kaffe.

ÄR DU NYTTIG:
Nej, inte särskilt. Skulle jag inte ha gener för att vara smal som en speta skulle jag vara överviktig. 
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja. Typ hela mitt liv. Från att jag var 16 år i alla fall.
ÄR DU BLYG:
Nej inte generellt. Däremot kan jag bli lite blyg om jag träffar någon som jag känner halvt och inte vet hurdan relation vi har. Om jag ska snacka ytligt eller allvarligt liksom.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Nio ringde klockan. Steg upp ur sängen vid elva.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Sims. Fast på datorn. Har inget tv-spel.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Wii eller Playstation move kanske? Alltså sådana där man ska röra sig. Tekken är annars en hit, och spel där man får döda zombies. Bilspel är jag asdålig på, så det går bort.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det beror på. Oftast inte särskilt mycket. Är glad och pratsam efter tvåtre glas vin. Fullfull efter en flaska.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja. Hade det som ”partytrick” när jag var ung.

JAG SOVER:
Mycket. Behöver minst nio timmars sömn för att vara helt utvilad.
VAD SA DU SENAST?
Hmm, det måste ha varit något i går. Typ ”godnatt”.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Rockoff om det räknas.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Min pojkvän. Eller Tesa.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Energi. Det har jag jämt brist på.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja! Och många också.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Har inte sagt något ännu. Gud vad hemskt!
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja. Pojkvännen.
HAR DU KÖRKORT:

Ja. Har haft det i nio år typ.
ÄR DU ENSAM NU:
Ja, förutom hunden som ligger och sover i soffan.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Helgen och äventyret mina vänner ska ta mig på!

Inga kommentarer: