torsdag, september 01, 2011

En bloggrelaterad fråga

Ibland undrar jag om ni vill veta mer om vad jag gör i stället för att jag jämt och ständigt berättar om hur jag känner, vad jag tänker och sån annan skit. Det känns som att jag navelskådar mig själv väl mycket ibland. Allt bara handlar om mig mig mig.

Men jag vet inte. Det är ju min blogg liksom. Vad skulle den annars handla om?

Fast kanske jag skulle komma med lite mer substans ibland? Lite åsikter och vettiga länkar till folk som tycker kloka saker. Men jag har inte riktigt tid med det. Just nu blir det mest treminutersinlägg nerknackade när jag har tid.

Äsch. Jag vet inte. Jag känner mig bara less på vad jag skriver just nu. Blaj blaj och mer blaj. Inget om vem jag är på riktigt. Eller vad jag egentligen gör på dagarna. Men jag vet inte om det ens är intressant.
What say you? (Som Aragorn säger.)

6 kommentarer:

Linn sa...

Nej säger jag. Fortsätt som du gör. Det är det som är du, Matilda. Det är därför iallafall jag läser.

Linda sa...

Säger samma sak! Du skriver roligt och delar med dig precis lagom av vad du gör, vem du är och hur du mår.

Hanna sa...

Jag kan bara hålla med, fortsätt skriv som du redan gör!

Matilda sa...

Men pussgurkor, vad snälla ni är! Fiskade inte efter allt detta smicker men är jätteglad över det förstås.
Så särskilt stora förändringar tror jag inte att jag skulle vilja eller ens kunna göra ändå, men det har känts som att det behövs lite förnyelse på något vis. Så jag ville mest pejla läget. Tack för synpunkter, tar gärna emot fler.

Jojjo sa...

Kan bara hålla med föregående talare!

Matilda sa...

Puss Jojjo!