måndag, september 19, 2011

Ding dong ding dong

De där biologiska klockorna börjar ding donga lite väl högt i öronen nu. I går när jag jobbade helg ville jag kindnappa vartenda barn jag stötte på under skördemarknaden. Särskilt den lilla tjejen som kom fram till mig och lade armen om mig när jag intervjuade henne.
Skulle jag greppat tag och sprungit riktigt snabbt hade nog inte hennes mamma hunnit med.

Och i dag var jag på ett dagis. Åh gud vad gulliga barnen var. Kom och hälsade och tittade på mig med stora ögon. Och mitt hjärta bara bom bom BOM.
Bom bom i kombination med ding dong. Ja, you'll do the math.

5 kommentarer:

Jojjo sa...

Jag känner igen det där, jag tror det finns risk för att jag snor en liten bebis snart. Borde ju finnas nån som kan ge mig en, kan man tycka.

Agnes sa...

Hihi...kom här via nån dag, gummor, så kan jag pussa lite på dig också ;-)

<3 /Agnes

Erica sa...

I´ll do the math. B

ehöver du hjälp att veta hur man gör bebis själv då? Hör av dig isåfall, jag kan knepen =D

Anonym sa...

Modigt att erkänna bebislängtan, det är annars "tabu" på nåt märkligt vis. Googla "hur man gör en bebis" och kör igång tycker jag! ;-)

Matilda sa...

Jojjo: det kan man absolut tycka!
Agnes: Ja! Det vill jag gärna! <3
Erica: Bra att det är någon som kan matte då i alla fall. Haha!
Anonym: Tack, men jag behöver inte googla. Har övat väldigt många gånger och är ganska säker på hur det går till. Hehe.