söndag, september 25, 2011

Ett matexperiment

Jag behöver inte gå ner i vikt. Det är lika bra att jag säger det på en gång, så ni inte får något för er.
Trots det har jag och pojkvännen bestämt oss för att minska på kolhydraterna i maten. För min del för att testa hur min mage mår med mindre kolhydrater, för pojkvännens mer för vikt och hälsans skull.


I dag blev det därför ostplättar (tack för tips Mille!) och lax med pepparrotscremefraishe. Och spenat och avokado till det.
Grymt gott!
Är ni intresserade kan jag lägga upp recept och så. Om ni vill alltså.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Ja! Lägg ut, lägg ut!

jeppe sa...

Lägg ut!! Alltid bra med nya tips!

Matilda sa...

Två intresserade. Det avgör saken! Recept kommer!
Resten får väl skrolla.

Jojjo sa...

Ser hur gott som helst ut! Vill också ha recept, helt klart.

Matilda sa...

Det var gott också. Och mätt som ett svin blir man.
Recept kommer snart!

mamaMill sa...

En bättre känsla av mätthet, eller hur? :) Och varsågod!

Matilda sa...

Ja kanske det. Jag känner mig inte så där full i magen i alla fall. Annars har jag inte hunnit vänja mig ännu.