torsdag, december 18, 2008

Lycka en helt vanlig torsdag

Pojkvännen ringde. Han undrade när jag skulle komma hem i dag.
Han höll nämligen på och lagade mat och meddelade att vi skulle ha några vänner över på middag klockan sex. Så bad han mig köpa med en flaska rödvin.

Först då började jag undra vad han lagade som tog flera timmar och krävde rödvin. Älgstek svarade han då.

Gött.
Nu kommer min mage att få ännu fler märken från skrivbordet. Jo, det är sant, bordskivan skaver på magen. Shit vad jag måste träna.

Ps. Fan vad dåliga ni är på att kommentera. Tänker gå i bloggstrejk snart. Två kommentarer (varav en är min!) på sex inlägg. Kom igen för fan.

5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

förlåt, jag är urusel på att kommentera! mysigt med middag :) min kille sa att han skulle fixa frukost åt mig på lördags, känns fint det med.

Daniela sa...

sorry.. säger som förra skrivaren.. är oxå dålig på sånt..
kanske vi sku ta o börja träna tillsammans? vet nämmligen en till som sku behöva... *harkel*

Anonym sa...

Moahaha! JAG var kommentaren. Imagine that, jag som typ är usligast i världen på att kommentera. Men nu är jag innne i ett flow och försöker skärpa mig, för det är faktiskt ganska trist att blogga utan kommentarer..

mamaMill sa...

Hördu vi e några stycken som behöver träna nästa år.. =) Julskinka sätter sej gärna :D

Matilda sa...

Haha! Hot funkar! Ni kommenterade!

Egon: Jag har perioder då jag är skitdålig också. Frukost är guld värt, särkilt för mig som är morgontrött.

Daniela: Jag vågar inte lova att vi ska träna tillsammans. Det brukar aldrig bli något då...

Johanna: All eloge till dig! Det är skittrist att blogga utan kommentarer.

Mille: Tell me about it. Borde ta tag i saken snart.