onsdag, december 24, 2008

Julaftonsbabbel bara

Så var det julafton. Julkänslorna existerar inte. Sitter i mörkret och lyssnar på P3 och längtar efter att pojkvännen kommer hem så jag åtminstone kan få äta julaftonsfrukost med honom. Är jävligt hungrig så jag tror att jag skiter i att vänta.

Annars har jag fått många roliga nyheter som julklappar. Inte mindre än tre nära och kära ska ha baby nästa år har jag fått veta de tre senaste dagarna.
Min äldsta syster ska ha en liten till, M ska ha en liten och E på jobbet ska också ha baby. Så himla roligt för dem.

Dagen i dag blir förhoppningsvis skön. Ska till pojkvännens pappa och småsystrar. Kanske till och med blir att åka till kyrkan en sväng. Skulle i så fall vara första gången på tio år eller så. Kanske skulle behöva det? Ha.
Annars blir det mest lugnt. Julmat och julklappar, ni vet.

Känner att inlägget blir lika trött som jag känner mig. Ledsen för det.
God jul i alla fall.

Inga kommentarer: