onsdag, april 09, 2008

Kärlek i två askar

Livet är som en ask choklad - du vet aldrig vad du får.
Men i andra askar vet man precis vad man får: SKOR!

I dag hade jag spenderbyxorna på och handlade upp alla födelsedagsslantar som jag skulle handla på Ikea för. Nytt porslin var det tänkt. Två par nya skor blev det i stället. Lycka!


Ett par praktiska snygga vårskor. Ska invigas redan i morgon.


Och så de här helt sanslöst onödiga skorna som jag är nästan sinnessjukt kär i. Alltså, kolla på dem! De är ju rosa och alldeles ljuvliga.
Kan det inte bli sommar nu så jag får använda dem?!

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Jag skulle lätt kunna ha båda paren i MIN skohylla :D

Matilda sa...

Pilutta dig! =)

egoistiska egon sa...

jag älskar vagabondskor och har redan provat de rosa, fast svarta. ;) men de är en galet snygg modell!

Matilda sa...

Jag älskar dem med! Har mellan 5 och 10 av det märket.
Just de här är faktiskt helt ljuvliga. Ingen anmärkningsvärd klack, men ändå som ett par riktiga klackisar.
Svarta sa du förresten? Kanske skulle köpa ett par sådana också...