fredag, april 11, 2008

Herreminje. Nu är hon kändis


Kära bojan. Med kändisbebin. GRATTIS!

6 kommentarer:

mamaMill sa...

Visst är det overkligt att se henne hålla i bebisen, när man inte sett det på riktigt ens än :p

Nilla nill@hotmail.se sa...

Och jag som tyckte att mina förlossningar var helt galna och alltid har sörjt att jag aldrig fick nån smärtlindring. Ska nog vara tacksam över att vi åtminstone hann till BB.

Alexandra sa...

Ja, jag höll på fick chock jag när jag läste på expressen idag och såg hennes ansikte där...
Jag är nog oxå glad att jag hunnit till BB!

Matilda sa...

Camilla: Värsta lilla knytet. Men hon ser helt världsvan ut med honom. Värsta mamman! Vet du när hon kommer hit nästa gång?

Pernilla: Ja, tack, jag väljer också en sådan förlossning! Det går i släkten va?

Alexandra: Det där med bb är kanske inte så överskattat. Jag skulle aldrig kunna föda någon annanstans. Tror jag.

mamaMill sa...

HAha! det trodde nog Tez också Tilda ^^ Och ja, visst ser hon världsvan ut! Helt makalöst - vi ha fått en bebis :D

Matilda sa...

Camilla: Jag hoppas jag aldrig behöver veta om jag kan det eller inte.
Vi har fått en bebis, ja. Helt otroligt! =)