söndag, april 27, 2008

Det blev kalas hela helgen

Vinet i fredags satte standarden för helgen. Det blev vin i alla dess former tillsammans med ansenliga mängder likör på fredagen och färgglada drinkar på lördagen. I dag är jag trött.

Hamnade till och med på krogen i går. Helt oplanerat var det. Hade vardagskläder och gympaskor och lite mascara på fransarna, det var allt. Men oftast är det som roligast när det är sådär oplanerat, man blir liksom inte besviken då man inte förväntat sig något. Och jäklar vad folk flirtade med mig. Ouppiffningen (jag vet, jag hittade på ordet just) till trots.

Nåja. I dag ska jag inte göra någonting tror jag. Ja, förutom att äta ostbågar liggandes på soffan då. Det låter som en perfekt plan i dag.

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Låter som en plan jag kan komma överens med också :D

Matilda sa...

Haha! Visst passar det skitbra en söndag!

Alexandra sa...

Ja, det va kul att se dig ute! Går inte ut så ofta själv heller =) Kan dock inte åka helt oplanerat jag, fast det är oftast då det blir som roligast. Hemma kl 5 och slappat HELA dagen. Skönt skönt...

Matilda sa...

Alexandra: Det va kul att se dig också!