torsdag, april 17, 2008

I morgon är det dags

Pengarna överförda och pluskan full. Laddade till tusen (-lappar haha!) och en aning nervösa.
I morgon köper vi köket. Efter det är det no return.

Lovar att med min usla mobilkamera försöka föreviga det hela så ni får se de härliga berget med fyrkantiga platta kartonger.
Och badkaret också. Den absolut viktigaste prylen till huset. Till och med viktigare än min apsnygga Kitchen aid. Och det säger mycket.

För övrigt har jag lämnat hjärnan kvar på huvudkudden hemma och känner mig lite enkel. Begåvningsreserv, ni vet.
Och så kan jag meddela att det här inlägget är mit 666:e. Nästan spooky.

2 kommentarer:

Petra sa...

Åh! Vad kul. Blir lite avis. Vill också ha ett hus att pyssla med. Även fast det såklart är en massa jobb som man måste ha vid sidan av sitt andra "riktiga" jobb. Men vad kul när allt är klart och man kan njuta av allt man gjort.

Hoppas ni får en härlig vårhelg. Här i sthlm ska det vara kalasfint har jag hört. Men som vanligt jobbar jag men lite solsken ska jag nog kunna fånga.

Matilda sa...

Petra: Det är mycket jobb och jag längtar ENORMT mycket tills det är klart.
Fast faktiskt tror jag att det är värt allt slit.
Ha en skön vårhelg själv!