onsdag, maj 27, 2009

Utan dator försmäktar jag på denna ö

Börjar vänja mig vid att inte ha tv, dator, mikro och andra förnödenheter.
Snart klipper de bredbandet i lägenheten också, så då finns det ingen chans att blogga och glo på andra bloggar ens när man är där och vänder.
Särskilt med tanke på att jag inte ska jobba på en vecka. Det har annars varit min livlina den senaste tiden.

Men i nästa vecka hoppas jag att allt ska vara under kontroll. Att telefonen är inkopplad och datorn nerflyttad. Då lovar jag bilder. På allt.

Photobucket
Så länge bjuder jag på en bild på Carolina Gynning med kompis som festar. Så planerar jag att se på lördag. Utan bröstvisningen kanske, men med samma alkoholrus.
Champagne är redan på kylning. Flyttning måste ju firas!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

haha, en nipple kanske kryddar festandet lite! :D

Matilda sa...

Ja kanske. Jag har sällan provat, så jag kan inte uttala mig. Måste kanske prova på lördag?