fredag, maj 01, 2009

Jag gillar inte att planera

Mäta, räkna, planera. Skit, skit och skit kallar jag det.
Man ska inte flytta till hus om man inte gillar att planera. Synd att insikten kom en aning för sent.

I morgon blir det Ikea. I dag är det bara att mäta fönster, räkna kronor och bestämma vilken toalettpappershållare av hundra jag ska välja. Skulle kunna betala någon dyrt för att göra det åt mig. Men Ikea är kul i alla fall. Om det inte var så många beslut man var tvungen att fatta innan. Jag gillar spontanitet ju.

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Planering i de måtten är jobbigt förstår jag :/ Men va roligt att ströva på IKEA och komma hem med massamassa nytt! :)

Magnus sa...

Gillar din blogg. Hur gör jag för att inte tappa bort den?

Matilda sa...

Mille: Att bränna pengar är alltid kul!

Magnus: Så snällt, även om jag misstänker att det är en spambot. Lägg som bokmärke vetja!