tisdag, maj 12, 2009

All luft har gått ur mig

Jag är så jävla trött just nu. Nionde dagen i rad på jobb och alla kvällar på bygget. Kom hem halv elva i går. Då hade jag varit i gång oavbrutet sedan sju på morgonen. Och kvällen innan jobbat till 22.

Dessutom redigerar jag halvtid nu så jag slits mellan två stolar och lär mig massa nytt – något som också gör en trött.

Därför ber jag om ursäkt. Orkar inte skriva här. Orkar inte kommentera några bloggar heller. Försöker läsa dem i alla fall, men orkar knappt det.
Men jag kommer tillbaka. En lugnare tid i livet. Kanske i morgon då jag är ledig, kanske om 19 dagar. Om 19 dagar är det tänkt att vi ska bo i hus.

5 kommentarer:

mamaMill sa...

Hihi, om 19 dagar tror jag inte du kommer bry dej om nån blogg öht :)

Sofie sa...

Åh, bara 19 dagar kvar!
Tänk vad du kan njuta av allt sen. Då bor ni i ert alldeles egna fantastiska hus.

Tesa sa...

Det är bara att ringa om ni behöver hjälp med nåt! lätta saker iaf. ;) Gud vad spännande att det är så nära nu!

Anonym sa...

skickar lite extra energi över ålandshav, hoppas de kommer fram

Kicka

Matilda sa...

Mille: Tror du ja! Det kommer jag visst det! =)

Sofie: Visst är det häftigt! Bara några dagar kvar nu.

Tesa: Tack vad snällt! Har räknat med dig den sista helgen i maj iaf. Kommer du då och hjälper till att laga mat?

Kicka: Tack! Tror det kom fram. Fast en förkylning verkar ha kommit med på köpet. Inte lika välkommet.