måndag, maj 04, 2009

I behov av sömn

Den här långhelgen hann knappt börja förrän den tog slut. Fast på något vis känns den ändå lång.

Lördagens Ikea-tripp tog knäcken på mig. Släpade bruna paket kors och tvärs och packade in i min stora lilla bil och packade om och packade ur och i igen. Ungefär. Och det var innan jag hade kommit hem.
Under den sista biten i bilen höll jag på att somna. Körandes. Sista milen hade jag rutan nervevad och radion på full volym.

Det märktes även på söndagen. Vaknade en sväng vid nio men ville inte gå upp. I stället somnade jag om och vaknade halv två. Tror att jag var i behov av sömn.
Jag hann vara en liten stund på bygget i alla fall. Fick ett badrumsskåp ihopmonterat.
Bara tio paket kvar typ. Men fint blir det!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Jag har väntat på att du ska blogga :) Vill se bilder sen! =)

Matilda sa...

Haha! Vad söt du är! Bilder lär tyvärr dröja. Finns inte så mycket att fota just nu. Men det kommer sen, lovar!