måndag, januari 12, 2009

Avdelningen för onödigt vetande

1. Fortfarande, en månad efter att jag gick in i min kollegas skrivbord, har jag ont i mitt lår. Nu gör det visserligen bara ont när jag trycker på märket, men ändå! Förstår ni hur ont det gjorde?

2. Om jag hade samlat allt snor jag snytit ut i helgen skulle det med all säkerhet fylla en 3/4-dels kaffekopp. Äckligt jag vet.

3. Mina ögonlock har påsar. Jag är dödstrött. I dag är det första dagen jag behövde gå upp tidigt sedan den 23 december. Det var så länge sedan jag jobbade normalt.

4. I går friade jag till pojkvännen via ett sms. Men vi ska inte gifta oss för det. Tänkte bara visa ett prov på min riktigt riktigt romantiska sida. Frieri via sms, det är grejer det.

EDIT: Alltså. ”Frieriet” var inte på riktigt. Tänkte mig inte för och förstod inte att det skulle missförstås. Förlåt.

EDIT 2: Jag har lagt ut inlägget igen. Och tagit bort alla kommentarer så att missförstånd inte fortsätter att ske. Okej folk. =)

Inga kommentarer: