lördag, januari 03, 2009

Jag lever, jag lever

Inspirationen är på sparlåga. Den lilla som finns ägnar jag åt annat. Men jag lever, andas och fördriver tiden. Tro inget annat.

För övrigt: I natt, klockan 2, fick A och F äntligen sin lilla baby. En liten kille. Så härligt! Ska hälsa på i morgon kanske.
Ska bli så spännande att se vad som gömt sig i hennes mage så lång tid. Den första vännen som jag följt från att det inte syndes något tills magen stod i vädret. Det har varit en intressant resa, även för mig.

Annars tänker jag åka till bygget snart. Ska slipa det sista spacklet i hallen sedan måla. Evighetsjobbet att spackla bör nämligen vara över. Eller ja, på nedervåningen i alla fall. Finns ingen som är så glad som jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, va ROLIGT för dem!!! Hälsa och gratta så gott från mej om och när du hälsar på den nya lilla familjen. Önskar SÅ att jag fick uppleva den där stunden när Felicia kom igen och igen och igen och igen och igen....
Det går ju så vettlöst FORT!!!!!!

Matilda sa...

Det ska jag!