onsdag, januari 21, 2009

And off I go

Så. Nu lämnar jag den här världen för ett tag för att vara i den verkliga världen på alla sätt och vis. Med alla sinnen koncentrerade på vad som händer runt omkring mig.
Det låter pretentiöst men jag har längtat så länge att åka hemhem att jag tänker njuta av varje sekund.

I morgon blir det lite shopping ensam, fredag åker jag till äldsta syrran. På lördagen hittar jag säkert på något med mamma, typ shoppar, eftersom pappa är sjuk. På kvällen blir det kalas med alla härliga vänner. Och på söndag kanske det blir heldag med min andra syrra. Måndag morgon, okristligt tidigt, åker jag tillbaka igen.

Fullspäckat schema som synes. Nu ska jag packa. Hejdå!

7 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Hälsa hem-hem från mig! Lite avis måste jag medge ;-)

Anonym sa...

Ha det riktigt gott nu!!! O klart som tusan du ska njuta varje sekund. Vad sku du annars göra??

Jessica sa...

Du är utmanad av mig, kolla min blogg.

Alexandra sa...

Du är utmanad av mig. Kolla min blogg! (oj, visst redan gjort)

Tesa sa...

Nä nu tycker jag du varit borta tällräckligt länge, kom hem igen!! ;)

Tesa sa...

Nä nu tycker jag du varit borta tällräckligt länge, kom hem igen!! ;)

Matilda sa...

Nilla: To late. Hann inte läsa innan jag drog. =)

Erica: Och jag gjorde det också.

Jessica och Alexandra: Åh! Det där gjorde jag för något år sen. Orkar inte igen. Sorry.

Tesa: Nu är jag hemma! Men sjuk. Men tack för den söta kommentaren!