tisdag, januari 13, 2009

Vill ni att jag ska berätta?

På jobbet halkar man lätt in på diskussioner om saker man normalt sett inte diskuterar. Vet inte om det beror på miljön, mina arbetskamrater eller mig själv.

I dag kom vi, eller rättare sagt jag, in på att det är helt okej att städa hytter på färjor där folk skitit på väggarna. Så länge man har stora gummihandskar och får fet lön för det.

Så kom jag att tänka på att det står på tok för lite om min tid på sjön här på bloggen. Vill ni höra kissbajskräks-historier så har jag ganska många på lager. Bara så ni vet.

4 kommentarer:

malin sa...

Är de hälften så intressanta som min mors historier (gammal hyttis på Birka) - så shoot!

mamaMill sa...

Jepp give it to me! :D

Tesa sa...

nä, bespara oss det är du snäll.. :)

Matilda sa...

Malin: Nja, jobbade ju bara där i fem månader. Så jag lär väl inte hunnit med om lika mycket äckligt som hon gjort.

Mille: Det kommer. Kanske.

Tesa: Se ovan.