onsdag, januari 14, 2009

Klagomålen hänvisas till pojkvännen

Ibland är jag en snäll flickvän som gör precis så som pojkvännen säger åt mig att göra.
I går klagade han över att jag kör för fort och bad mig köra försiktigt försiktigt när det är halt. Överlag får jag ganska mycket klagomål på min hastighet.

I morse var det svinhalt. Innan jag slog igen dörren hemma hörde jag pojkvännen ropa att jag skulle köra sakta eftersom det troligtvis skulle vara just svinhalt. Och det var det som sagt.

Så i morse gjorde jag precis som han sa. Jag sniglade mig fram. Det gick som mest i 70. Och jävlar vad griniga bilarna i kolonnen bakom mig var.

Men jag hänvisar klagomålen vidare till pojkvännen. Måste bara komma ihåg alla svordomar och alla fingrar tills jag ser honom.

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha.. Du kommer hem och innanför dörren säger du: "Den här är från Gertrud *pekar finger*, den HÄR är från Kalle! *spottar på golvet*

Fråga om han skjutsar dej på jobb i morgonbitti sen ^^

Milla sa...

Men visst känns det bra när de bryr sig. ;)

Matilda sa...

Mille: Visst vore det roligt! Haha!

Milla: Absolut. Det här är ju inte så himla allvarligt menat. En liten överdrift kan man säga. =)