söndag, oktober 26, 2008

Voila! It's like magic


Sovrummet före och efter tapetsering.

Kom ju på att jag har glömt visa förra helgens arbete. Mammas och mitt arbete i alla fall. Vi tapetserade ju hela sovrummet på nedervåningen medan pappa och pojkvännen satte upp lister i köket och senare också i sovrummet. (Har tyvärr ingen bild på sovrummet med färdiga fönsterfoder ännu.)

Hela rummet ändrade i alla fall karaktär när det kom tapet på väggarna. Som ett mirakel.
Tapeterna är som sagt inte riktigt jag, men jag är faktiskt riktigt nöjd med att ha valt dem.
Nu är det bara golvet kvar i sovrummet, sen är det och köket så gott som redo för inflytt. Om vi ändå hade hade kommit så långt med allt ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

underbart vacker tapet enligt mig!!

mamaMill sa...

Sitter du och kommenterar dina egna inlägg, haha? :p Skämtåsido.

Tapten var inte min stil heller, men jäklar va retro den är, ser verkligen ut som den hängt där i 40 år :D

egoistiska egon sa...

vad tjusigt det blir!!

Matilda sa...

Matilda: Tack! Det blev fint när den kom upp.
Mille: Haha, ja när ingen annan kommenterar så... Nej då, det är Matilda N, inte A. En annan Matilda.
Egon: Tack!