lördag, oktober 04, 2008

Beringer rosé och klädproblem

I dag får jag mitt vin. Och att dricka det är nostalgi något fruktansvärt: Beringer rosé. Tror att det börjar närmare sig tio år sedan jag drack det sist.
Funderar på att gå på krogen i kväll. Pojkvännen ville. Inte för att vi brukar umgås så mycket när vi väl är där men det kan ju vara kul att gå tillsammans för en gång skull.

Har dock svår beslutsångest om det blir krogen. Jag pratar kläder.
Försökte förklara mitt problem för pojkvännen och kompis J förut. Att jag vill ha kjol men då måste ha strumpbyxor. Och de enda strumpbyxorna jag vill ha är de gröna. Och då kan jag inte ha min röda väska. Och den röda väskan vill jag verkligen ha.

Pojkvännen och J tittade på varandra och skakade på huvudet.

Ibland är jag jävligt ”tjejig”.

Inga kommentarer: