måndag, oktober 27, 2008

Nu tillför jag världen intressant information

För första gången på länge kände jag lycka när jag åkte på jobbet. Hade samma pirr i magen som när jag är på väg hem-hem. Och då är vi snart i november – min hatmånad. Vad har hänt?

Annars kan jag berätta att jag redan är hungrig. Jävla vinter- och sommartidsändringar. Pizza skulle sitta fint. Men i matlådan ligger nyttig quorn- och böngegga.
Men det kanske är bra. Jag som hela tiden pratar om att komma i form.

Också har jag ont i öronen. Har haft det i typ två veckor nu. Känns underligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa samma sak till Johan som du sa till D. om helgen...märkligt...

Angående öronen:låter mysko. Vad tusan har man ont i öronen i flera veckor för??

Angående tidsändringen: helt jävla onödigt fenomen.Undrar vem tusan som kom på den idén?? Och varför??

Sandra sa...

hatar att tiden ändras, jag blir jätteförvirrad!

Matilda sa...

Erica: Det betyder bara en sak: Vi måste ses oftare! Kram

Sandra: Mycket märkligt fenomen är det allt. men å andra sidan diggar jag ljusa morgnar. =)