torsdag, oktober 30, 2008

Förtydligande:

Angående mitt förra inlägg. Jag har ringen i näsan nu. Har haft den sen jag var 14-15 år. Nu funderar jag på att ta bort den. Och behöver smakråd. Tror en del missuppfattade det hela.

En plopp/pärla/knapp funkar inte. Hålet har växt igen så mycket att det bara ryms en ring. Och dessutom syns en pärla mycket mer än ringen. (Uppenbarligen eftersom folk som känner mig inte vet om att jag har den.)

Så valet står mellan allt eller inget. Kan ni hjälpa mig nu då?

4 kommentarer:

malin sa...

Jamen dåså - ut med den! Inte för att jag vet varför egentligen, men uppenbarligen vill du det någonstans själv och behöver en knuff =)

Matilda sa...

Jo, det är ju precis så det är. Tror jag...

Förresten måste min ”snygga” bortsuddning av ringen på den andra bilden varit ganska bra gjord eftersom så många fattade fel. =)
(Men nej, den är usel. Kolla på förstoringen vetja.)

Alexandra sa...

Det är ovant att se dig utan ring. min rykte till bröllopet och är borta ännu. Lär inte hamna tillbaka heller... gå på din känsla. Du är fin hur som helst =)

Matilda sa...

Alexandra: Haha, tack! Jag får helt enkelt gå på min känsla. Eller göra som du, ta bort den till bröllopet. Men lär ju kunna få vänta ganska länge då... =)