onsdag, oktober 22, 2008

Behöver jag verkligen ett par till?

Livet är fyllt av livsavgörande beslut. Som att bestämma sig om man ska lämna tillbaka de nyinhandlade svarta stövlarna eller inte.

Så här går tankebanorna:
Jag har ju redan svarta stövlar. Men inte likadana som de här. Och de här var ju bara så snygga. Men frågan är hur ofta jag verkligen kommer att använda dem. Kanske till varje fest. Eller till vardags. Fast det är ju höga klackar på dem. Och jag vet fortfarande inte om jag ser riktigt klok ut när jag går i högklackat. Och knäar man i högklackade skor kan man lika gärna vara utan. Det är apfult. Men skorna är snygga.

Så hjälp mig. Behålla eller inte?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Behåll dom :)
Dom är skit söta o du har juh faktiskt redan köpt dom ;)

Jessica sa...

Skitsnygga! Skor kan man inte få tillräckligt av enligt mig, men frågar du min man svarar han nog lite annorlunda...

Matilda sa...

Sofie: Bra tänkt!
Jessica: Sant så sant. Man kan aldrig få för många.


Då så. Bestämt. Jag behåller dem. Om inte annat får jag väl klappa på dem och titta på dem. Fast jag tror nog att jag kommer att använda dem.

Anonym sa...

fiina =) behåll dom!!! skor kan man aldrig få för mkt av!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ser precis ut som ett par bruna stövlar jag har - skitsnygga helt enkelt! Alldeles för fina för att nånsin lämnas tillbaka. Och efter ett par glas vin kan ALLA gå i klackar... haha. =)

egoistiska egon sa...

de var fina tycker jag! värsta partyskorna.

Matilda sa...

Daniela: Tack! De står hemma i skohyllan och trängs nu! =)
Nilla: Haha, jo efter några glas vin kan jag inte bara gå i klackar – jag kan sååå mycket mer. Dessutom är jag jävligt läcker då... =)
Egon: Tack! Det får bli ett par partyskor tror jag.

Och så vill jag bara säga att jag inte ångrar mig. När jag tittar på bilden nu kan jag konstatera att de är förbannat läckra!