torsdag, oktober 09, 2008

Mina ögon blöder

Det är kris i mitt liv just nu. Stor kris.
Så stor kris att hela mitt jag kommer att kunna förändras. För all framtid.

Jag vill inte ha glasögon!

Kanske jag överreagerar. Eller jag överreagerar högst troligen, men något är galet med ögonen i alla fall.
Det känns som om jag har grus i dem. Det killar, kliar och pirrar. Ögonlocken har nervösa ryckningar. Och synen är trött och lite bluddrig.

Kanske jag har stirrat för mycket på tapeter den senaste tiden? Kanske mitt riktigt osunda datoranvändande på kvällarna den här veckan kan vara en orsak? Kanske det beror på att tv:n står och går helahalva nätterna och jag har slöglott på den tills jag däckat av ren utmattning?

Hur som helst så är det något fel. Mina ögon blöder.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Köp receptfria ögondroppar! Det gjorde jag när jag hade (har..( samma problem! Det finns olika för olika problem, apotekspersonalen hjälper dej med vilka som passar dej =)

Matilda sa...

Måste nog prova det. Har fortfarande torra ögon och ont i dem. Hemskt!