tisdag, oktober 28, 2008

Min nya älskling


Jag är lika tokig i väskor som i skor. Pojkvännen svär över att jag har fyra fem stycken i hallen som jag använder samtidigt. Han tycker att de tar för mycket plats. Det tycker inte jag.

I går shoppade jag en ny älskling. Den här bruna skinnväskan. Kuvertstorlek men med axelrem så den räcker tvärs över kroppen. Görsnyggt!
Väntar på värsta festen nu så jag kan använda nya väskan tillsammans med nya stövlarna. För visst kan man kombinera brun väska och svarta stövlar? Äsch förresten, klart man kan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för förklaringen =). Nu fick jag det på det klara! Trodde att det var nåt ditåt, men som sagt så..

Fin väska föresten!!
...o visst fanken är det märkligt att man inte alltid är överens m den där man bor med om vad som tar plats/är viktigt/högsta prio osv,osv
Märkligt!!

Matilda sa...

Erica: Varsågod och tack! =)
Och ja, det är mycket märkligt. Mycket.

Daniela sa...

fiin väska.. den passar absolut till skorna :)

egoistiska egon sa...

men gud vad snygg! klart det funkar, gillar inte när det matchar för mkt. :)

Matilda sa...

Daniela: Jag tro också att det funkar bra ihop!
Egon: Visst är den! Jag matchar så gott som aldrig skor och väska. Utom på bröllopen i somras när jag funderar efter. Mismatch är min melodi. =)