lördag, maj 05, 2007

Shopping får mig rulla igen

Efter 13 timmars sömn i natt och en hel dag med shopping igår börjar jag närma mig mitt riktiga jag igen.
Inget tandgnissel i natt heller, så mina sönderstressade och svullna käkleder kanske kan återhämta sig nu. Hamster-looken är inte alldeles smickrande...

I alla fall. Lägenheten börjar bli ett hem nu. I går fick nyinköpta luddiga snygga mattan inta sin plats på golvet. Perfekt var ordet när jag la den på plats!
Lilla hallmattan är också helt okej, tillsammans med det andra jag shoppade igår.

I rena lyckan plockade jag dessutom upp tre ouppackade flyttlådor som stått travade i hallen. Lycka! Nu är det bara fem lådor kvar inne i lägenheten.
Sedan är det bara hela förrådet som ska redas upp, men det får bli ett senare problem. Långt, långt senare... För nu ska jag njuta. Och slappa. På min nya luddiga matta. Myyys.

Inga kommentarer: