torsdag, maj 24, 2007

Home sweet home

Av någon outgrundlig anledning fick jag lust att visa hur mitt "nya" hem ser ut. Jag menar, det är ju typ bara T och T som varit hit och sett det. Och syrran då.

I alla fall: Här är mitt kök. Ett riktigt kök. Det har mer än en meter bänkskiva, fler än ett underskåp och har tack och lov inte pippi-gula väggar.

Sen har det konstigt nog TRE skafferier. Trots att vårt skafferi brukar vara välfyllt lyckades jag inte fylla alla tre. Ett fick helt sonika bli linneskåp. Funkar utmärkt bör tilläggas.

Så. När kommer ni och hälsar på?

6 kommentarer:

Tesa sa...

Imorgon??!! :D Men jag har ju faktiskt varit hos dig redan en par gånger..

egoistiska egon sa...

vad mysigt det ser ut!

malin sa...

Du har gröna växter som frodas! Jag är imponerad! Din katt måste vara bättre fostrad än min, hon käkar hellre blommor än Friskies =)

mamaMill sa...

Fint du har det då! vissa har det bra :P

Anonym sa...

I sommar :D Då vill jag se nya lyan. Ser jättefint ut!

Matilda sa...

Lillamy: Ja! Kom bara kom! Har just stigit upp men är redan uttråkad.

egon: Tack. Det känns ganska mysigt också.

malin: De gröna växterna är helt pojkvännens förtjänst, jag har vad man kan kalla RÖDA fingrar. Fast visserligen har jag uppfostrat katten... ett plus till mig.

dramaqueen: Du har ju det skitmysigt hos dig, även om det är lite trångt. Och när ni får ny lägenhet blir det säkert änu bättre!

sofie: Du är så välkommen så! Och tack förresten. =)