lördag, april 07, 2007

Okej, jag är konstig

Baserat på verkligheten:

LillaMy och jag sitter vid köksbordet och dricker kaffe. Pojkvännen håller på att rensa ur de hemska köksskåpen och kastar med jämna mellanrum ner förskräckliga saker från skåpen i papperskorgen.

Papperskorgen börjar bli full och pojkvännen tar ur påsen, knyter ihop den och ställer den i hallen.
Därefter återgår han till köksskåpet.

Uppmärksam som jag är vill jag påpeka att han glömde något:

Jag: "Du glömde sätta i ... eh.. öhh... sån där.. eh... (hjärnstillestånd) eh spade?"

Pojkvännen: "Påse, ja."

LillaMy: "Hahahhahahaha! Spade! Hur fan kunde du veta vad hon menade?"



Vad jag vill säga med det här är att jag är konstig och att jag och pojkvännen är som gjorda för varandra.

4 kommentarer:

Tesa sa...

hahahahha :) skrattar fortfarande bara jag tänker på det! ni är verkligen som gjorda för varann .. :)

Matilda sa...

Jag skrattar också... Frågan är om någon verkligen fattar hur jävla kul det va!?

mamaMill sa...

Jag är glad om du är glad Tilda :) Räcker det? :p

Matilda sa...

Dramaqueen: Det räcker absolut!