torsdag, april 05, 2007

Jag gillar fart och fläkt, tydligen

Jag sa ju det! Jag har hittat rätt jobb.
I det här testet står det överst att jag passar som journalist. Så det så!

Min beskrivning:
Fart & fläkt (0-200p)

”Du är en flexibel person. Du trivs med att ha många bollar i luften och att det händer mycket. Du trivs med med männsikor, men vill inte ta hand om dem. Du skulle säkert trivas lika bra med servitris som i jobbet som revisor. Vad du väljer ha att göra med hur lång tid du är beredd att studera.”

Men å andra sidan står det att jag också passar som jurist, meteorolog, receptionist, ekonom, översättare, försäljare, sekreterare, trafikledare, steward/flygvärdinna, busschaufför, spårvagnsförare, kassör/kassörska, polis, väktare, optiker, guide, datatekniker, lärare, brandman, P-vakt, apotekare, mäklare, reseledare, skidlärare, bibliotekarie, informatör och tidningsbud.

I stort sett vad som helst alltså.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Tidningsbud och brandman e ju liksom i princip samma sak :P

Matilda sa...

Haha! I princip ja...
Jag sa ju det att jag i stort stt skulle kunna ha vilket jobb som helst enligt det där testet!