måndag, april 02, 2007

Blommor och chokladkaka

I dag är jag disträ. Klarar inte av att jobba. Har fnulat hela dagen på vad som kan vara orsaken till det.

1. Det första är att jag just haft semester och inte skrivit en rad på flera dagar.

2. Det andra är att jag har en hysterisk skjorta med blommor i alla möjliga olika färger som troligtvis stör mitt sinne.

3. Och det tredje och mest troliga är att det fortfarande finns chokladkaka kvar nere i personalmatsalen. Den pockar på min uppmärksamhet alldeles för mycket! Choklaaaaaad.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Säg att det inte är DU på bilden? Haha, radikalt vågat :P

Matilda sa...

Jo jo. It's me. =) Kände mig wild and crazy... hahaha!
Har ju alltid enfärgade kläder och hittade den blommiga för 20 kronor. Kändes skoj för en gång skull, men som sagt, den störde mitt sinne...