fredag, april 20, 2007

Officiellt invigd

Nu har flytten startat. Nio galgar (de såldes i tre-pack), bokhyllan, cd-stället, vitrinskåpet och DISKMASKINEN har redan flyttat dit. I dag är det meningen att det ska bli ännu fler som ska få hålla dem sällskap.
Själva flytt-flytten, det vill säga när jag och pojkvännen också intar våra platser där, är tänkt att ske i helgen. Puh.

Därför kan jag tyvärr meddela att bloggandet blir sporadiskt den närmsta tiden. Om det blir något alls. Sen vetegudarna hur lång tid det tar innan kära telebolaget lyckats flytta telefon och bredband... Usch, får abstinens bara jag tänker på det!

Well, well. Tillbaka till flyttlådorna.
Och just ja, erbjudandet om flytt-vin (med tillhörande kånkande av grejor) kvarstår, govänner. =)

3 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

VA?? En paus i bloggandet? Vad ska jag nu roa mig med om dagarna... Ego.

Matilda sa...

Med att skriva själv? ;P

Nilla nill@hotmail.se sa...

hihi. Det är ju MYCKET roligare att läsa din blogg än att skriva i min egen... Ingår liksom i min vardagsrutin, och jag har svårt att göra mig av med något invant. Så skriv mera mera mera! Me LIKE! ;-)