tisdag, januari 16, 2007

Jag och planering

Planering är inte mitt starkaste ämne. Det kan alla som känner mig verkligen intyga. Jag är med andra ord garanterat en av världens sämsta planerare. (Organiserare är jag däremot, men det hör inte till saken just nu.)

I alla fulla fall så tänkte jag nu berätta, stoltsera med och riktigt skryta med att jag:
1. har bestämt att jag ska fika med T i morgon.
2. har planerat att gå på "mediakväll" på torsdag.
3. har bestämt mig för att åka hem-hem i helgen och hälsa på nyfödda Smilla (och de andra blir en bonus).
4. har överfört pengar till mitt andra konto.
5. har tvättat kläder så att jag har några kläder till resan i helgen.

De här punkterna är mer än vad jag trodde att jag skulle planera under hela 2007. Are you impressed? I am impressed!

1 kommentar:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ååååh lilla Smilla!! Ta med kameran och kör paparazzi på hög nivå! Vi vill se bilder på lill sessan!!! Hälsa hem-hem folket från mig! ;-)