tisdag, januari 09, 2007

I'm a bitch

I alla fall är jag det när det är morgon, någonting går fel och det finns någon annan än mig själv att skylla på.
Det vet min pojkvän.
Ringde till honom i morse och skällde ut honom för att han minsann hade tappat bort fjärrkontrollen till bilstereon när han lånade min bil igår. Jag var så utom mig av ilska och skrek åt honom. Dels för att jag var arg och dels för att volymen på stereon var på så hög volym och inte gick att sänka eftersom kontrollen var borta.

Alldeles nyligen fick jag ett mess från pojkvännen där han skrev: ”Förlåt att jag tappade bort fjärrisen. Det var inte med mening. Älskar dig ändå.”
Tänk att jag skällde så mycket på honom att han har gått och haft dåligt samvete hela dagen för att han tappade bort en liten jävla skitgrej som jag dessutom hittade en minut senare under bilsätet.
Jag säger ju det: I'm a bitch. Förlåt!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha!

de va ju rart av honom att skicka ett sånt mess iaf, fast du va lite väl rivig :D

notera att ja använde ordet rart, borde nästan ge mej ett vuxenpoäng eller?!