söndag, januari 14, 2007

Ibland får jag till det

Ibland så tycker man att man lyckas. Du är på en fest där alla skrattar och skämtar med varandra. Då kommer du med den - punchlinen som alla gapskrattar åt. Och du känner dig nöjd och glad med dig själv. I går blev det så för mig. Det ni!
Vi satt och pratade om en tjej som blivit sparkad mellan benen av en häst och tvingades ligga på sjukhus ett dygn. Diskussionen började leda in på kvinnor och mäns olika anatomi och en kille frågade:

- Varför får egentligen killar ondare när de blir sparkade mellan benen? Vi kan ju bli sterila till och med, varför är det så?

- Därför att ni har de viktiga delarna utanför kroppen medan vi har "våra pungkulor" innanför, uppe i kroppen. Typ här..., svarar jag och tar mig på brösten.

Hahaha! Jävlar i min lilla låda vad jag är rolig! Haha!

(Och för er som inte känner mig ber jag er läsa texten med en stor dos ironi...)

1 kommentar:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ha ha.. den var faktiskt bra! ( Särskilt med tanke på att mina bröst påminner farligt mycket om pungkulor i storlek. )