torsdag, januari 18, 2007

Det var den planeringen

Ni vet, jag stotserade och skröt över min planering häromdan. Och i dag bröt jag den... Jag säger ju att jag inte är byggd för att planera.

I alla fall så gjorde det inte så mycket. Jag gjorde något annat som jag egentligen borde ha planerat från första början.
Nu. Ni. Ska. Ni. Få. Höra. Vad. Jag. Har. Gjort. - Styrketränat!
Och faktiskt var det ganska skoj. Jag cyklade, rodde, vevade med armar och ben i nån maskin, gjorde ben-grejer i två maskiner, drog ned nån grej framför mig, gjorde sittande bänkpress och drog i nåt band som tränade armarna. Och så strechade jag!
Som tur var va J från jobbet med och instruerade mig. Jag menar jag och gym har aldrig tidigare nämnts i samma mening.
Och i morgon kommer jag vara invalid. Skoj va?!

Inga kommentarer: