måndag, augusti 22, 2011

Vad är det med den här hösten?

Alltså. Jag konstaterade nyss att jag har något att göra varje helg fram till mitten av oktober. Varje helg uppbokad.
Hur kan det vara så många fester och så mycket att göra? Helt sjukt!
Så här ser min höst ut:

27 augusti: Grillfest.
3 september: Kräftskiva.
10-11 september: Hemlig födelsedagsresa.
17 september: Hejdåfest för min kollega.
22-25 september: Syrran kommer hit.
2 oktober: Första halvlugna helgen, bara kalas på söndagen.
8 oktober: Till Karlstad och fira mammas 60-årsdag i efterskott.
11 oktober: Red hot chilipeppers-konsert i Globen.
15 oktober: Tjejfest. (Uppdatering en timme senare ...)

Och någon gång under hösten ska jag på spa med pojkvännen och säkert också jobba helg.
Jag klagar förstås inte, men jag måste erkänna att det är lite för fullt upp.
Fast. Det får ju förhoppningsvis ashösten att gå lite lite fortare.

2 kommentarer:

Erica sa...

jaha, hördu...eh...vi syns nästa år, då eller?? ;-)

Fast troligen får du dras m mej o handärjagbormed den 3:e oxå då, men sen så verkar det som att vi kommer att få stå ute vid vägen och vinka till dig när du kör förbi, eller nåt =).

Kramen

Matilda sa...

Haha, ja men vi kan kanske ses en fredag? Fredagarna är inte så uppbokade ännu. Eller en söndag kanske? Eller en vardag?
Vi ska nog se till att det löser sig!

Och ja, det vore super om ni kunde komma den 3:e. Lär bli ganska blandat gäng tror jag. Det är alltid skoj!